Skip to content
  • Ingefærshots og de mange fordele

    Ingefærshots og de mange fordele

    Ingefærshots er blevet populære de senere år som en hurtig og nem måde at få de gavnlige egenskaber ved ingefær ind i kosten. Ingefær er kendt for sin anti-inflammatoriske og antioxidantegenskaber, og kan hjælpe med at forbedre fordøjelsen, mindske kvalme...

    Læs mere
  • Peberfrugten - din store helt!

    Peberfrugten - din store helt!

    Peberfrugt (på engelsk bell pepper), også kendt som "paprika" eller "chili" i andre lande, er en sund og smagfuld frugt, der tilføjer en masse farve og smag til maden. Der er mange gode grunde til at inkludere peberfrugt i din...

    Læs mere
  • Grønkål - derfor skal du indtage netop det

    Grønkål - derfor skal du indtage netop det

    Grønkål har en mild, nøddeagtig smag og kan spises både rå og tilberedt. Du kan tilføje det til salater, wokretter, smoothies (hint; det kan godt anbefales!) eller endda kogte som en sideret til en hovedret. Dog husk, at man ofte fjerner nogle af B og C vitaminerne ved tilberedning og udsættelse for varme. Det er også derfor, at vi bruger hele ubehandlede grønkålsblade i vores smoothies.
    Læs mere
  • 4 måder du får allermest ud af din grøntsagssmoothie på

    4 måder du får allermest ud af din grøntsagssmoothie på

    At starte en ny sund vane med en daglig grøntsagssmoothie er i sig selv godt. Men vidste du godt, at der er måder, hvorpå du kan sørge for at få allermest ud af din grønne smoothie på? Læs her fire måder hvorpå du sikrer dig at få mest muligt ud af din grøntsagssmoothie og din nye sunde grønne vane.  
    Læs mere