Skip to content
Launch af grøn grød! Nye opskrifter og medlemmer får nu 15% rabat | Læs mere →
Launch af grøn grød! Nye opskrifter og medlemmer får nu 15% rabat | Læs mere →

Levering & forsendelse

 

Fragt

Fragt af dine varer håndteres af vores fragt-leverandør, Gordon Delivery/SubLog/Mover, hvor vi tilbyder levering til hovedddøren. Alt leveres i kølebiler. Som abonnent tilbyder vi billig fragt til kun 39 kr., og ellers er fragtprisen 59 kr. (inkl. moms).

Leveringsdag og tidspunkt:

Når du lægger din ordre, så vælger du en leveringsdag og tidspunkt, hvor du skal notere dig at dine vare vil ankomme. Såfremt du opretter et abonnement, så vil dine varer blive leveret fast på den samme ugedag og tidsinterval. Som abonnent modtager du en ordrebekræftelse hver onsdag for din kommende levering. Når du logger ind på din kundeprofil, kan du således kun se fremtidige leveringer og ordren for den kommende levering forsvinder, når den er kørt igennem systemet og du har modtaget din bekræftelse.

 

Lørdag nat (Natlevering) = 21.00 - 07.00

Søndag dag (Dagslevering) = 07.00 - 18.00

Mandag aften (Kun Storkøbenhavn = 16.00 - 22.00

Mandag dag (Kun kontorer Storkøbenhavn; fra 95 DKK) = 08.00 - 16.00

 

Returkasser

Vi ønsker at passe så godt på miljøet som vi kan! Vi anvender derfor enten papkasser til enkeltkøb eller i visse regioner i landet. Alternativt anvender vi retur-termokasser i farverne; hvid, grå og sort. Disse termokasser er retur-kasser og skal stilles ud til chaufføren og dermed genanvendes. Der kan opstå termokasse-depositum eller gebyr ved manglende kasser på 25 DKK.


Tidsrum

Leveringen foregår således evt. lørdag nat, hvor du ikke behøver være hjemme eller tage imod kassen. Søndag dag (i tidsrummet kl. 9-18), hvor der skal være adgang til din bolig eller vi buzzer os ind, for at kunne aflevere kassen til dig.

Hver onsdag modtager du en ordrebekræftelse fra os inden din kommende levering. Du modtager også en mail fra Gordon Delivery/SubLog/Mover med information og bekræftelse og du modtager en SMS ca. 2 timer inden din levering på dagen med forventet tidsrum.

Vi ønsker altid at få leveringskasserne med retur til genbrug og sæt gerne eventuelle kasser fra tidligere leveringer frem til leveringen.

Klager ved levering:

Såfremt du ikke kan finde din levering eller identificere billedet fremsendt af vores fragtpartnere, så skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt og senest indenfor 12 timer på kontakt@greenwitch.dk. Dette er vigtigt, så vi hurtigst muligt kan tage kontakt med fragtfirmaet og fejlsøge på din levering og finde dine varer samt få dem frem til dig så hurtigt som muligt. Oplever du andre problemer/udfordringer med din levering vil vi meget gerne høre fra dig hurtigst muligt ligeledes på kontakt@greenwitch.dk.

Ændringer til leveringsdag

Husk alle ændringer til din levering skal ske inden tirsdage 23.59, kontakt os hurtigst muligt såfremt du ønsker levering en anden dag end den normale eller leveret til en anden adresse.

Genlevering

Fragt af dine varer håndteres af vores fragt-leverandør, Gordon Delivery/SubLog/Mover, hvor vi tilbyder første levering til hovedddøren. Såfremt vi ikke kan få adgang til din bolig og aflevere dine varer eller du ønsker ny levering, så har du mulighed for at få en genlevering til 79 kr. Dette vil som udgangspunkt automatisk ske dagen efter. Alternativt, er der mulighed for at afhente dine varer direkte ude på vores kølelager i Hvidovre eller Vallensbæk, hvor alle varer kommer retur, såfremt de ikke kan leveres. Husk alle ændringer til din levering skal ske inden tirsdage 23.59, kontakt os hurtigst muligt såfremt du ønsker levering en anden dag end den normale eller leveret til en anden adresse. Der kan således være et leveringsgebyr på 79 kr. forbundet med dit ønske.

Postnummer-liste udenfor Storkøbenhavn:

3630, 4000, 4050, 4060, 4070, 4174, 4190, 4300, 4320, 4330, 4340, 4350, 4360, 4370, 4390, 2680, 2690, 4600, 4623, 4100, 4130, 4140, 4160, 4171, 4173, 4180, 4632, 4621, 4622, 4640, 4652, 4653, 4654, 4660, 4671, 4672, 4673, 4683, 4720, 4733, 4735, 4771, 4772, 4773, 4780, 4791, 4792, 4793, 4800, 4840, 4850, 4862, 4863, 4871, 4872, 4873, 4874, 4880, 4891, 4892, 4894, 4895, 4900, 4912, 4913, 4920, 4930, 4941, 4942, 4943, 4951, 4952, 4953, 4960, 4970, 4983, 4990, 4270, 4281, 4291, 4293, 4295, 4296, 4400, 4420, 4440, 4450, 4460, 4470, 4480, 4490, 4500, 4520, 4532, 4534, 4540, 4550, 4560, 4571, 4572, 4573, 4581, 4583, 4591, 4593, 4200, 4220, 4230, 4241, 4242, 4243, 4250, 4261, 4262, 4681, 4682, 4684, 4690, 4700, 4736, 4750, 4760

Postnummer-liste Århus og omegn:

8000, 8200, 8210, 8230, 8240, 8250, 8260, 8270, 8370, 8380, 8382, 8400, 8410, 8420, 8444, 8830, 8832, 8860, 8870, 8900, 8920, 8930, 8940, 8950, 8960, 8961, 8963, 8970, 8981, 8983, 8990, 9000, 9200, 9210, 9220, 9230, 9240, 9260, 9270, 9280, 9293, 9400, 9430, 9440, 9460, 9480, 9490, 9492, 9493, 9500, 9510, 9520, 9530, 9541, 9550, 9560, 9574, 9575, 7442, 7470, 8220, 8310, 8361, 8362, 8381, 8450, 8462, 8464, 8471, 8472, 8600, 8620, 8632, 8641, 8643, 8670, 8800, 8831, 8840, 8850, 8881, 8882, 8883, 7490, 7500, 7540, 7550, 7560, 7600, 7800, 7830, 7840, 7850, 7860, 7870, 8500, 8520, 8530, 8541, 8543, 8544, 8550, 8560, 8570, 8581, 8585, 8586, 9600, 9610, 9620, 9631, 9632, 9640, 9670, 9681, 7330, 7361, 7362, 8300, 8320, 8330, 8340, 8350, 8355, 8653, 8654, 8660, 8680, 8732, 8740, 8751, 8752, 8765, 8766, 7570, 7620, 7650, 7660, 7673, 7680, 7700, 7730, 7741, 7742, 7752, 7755, 7760, 7770, 7790, 7884, 7900, 7950, 7960, 7970, 7980, 7990, 9300, 9310, 9320, 9330, 9340, 9352, 9362, 9370, 9380, 9381, 9382, 9690, 9700, 9740, 9750, 9760, 9800, 9830, 9850, 9870, 9881, 9900, 9970, 9981, 9982, 9990

Postnummer-liste Sønderjylland og Fyn:

5000 - 8000


Du behøver ikke være hjemme under levering 

Det er vigtigt du oplyser din korrekt fulde adresse samt tlf. nr. Du behøver ikke være hjemme under levering. Bor du i opgang, forsøger vi altid at komme ind og sætte den ved din hoveddør. Typisk lykkes dette ved, at naboer eller lign buzzer os ind. Hvis dette ikke lykkes, ringer vi til dig og forsøger at aftale alternativ levering. Hvis dette ej heller lykkes, tager vi kassen retur, hvor den skal afhentes fra vores kølelager og genleverer den dagen efter mod 1 x leveringsgebyr (79 kr.). Du kan ligeledes tilkøbe ekstra genleveringer, som du bedes koordinere med os hurtigst muligt. Vi kan ikke garantere adgang til alle ejendomme, såfremt en chauffør ikke kan få adgang, og vi tager ikke ansvar for brug af adgangskort, chips, nøgler mv.

Du vil undervejs modtage løbenede sms'er med status på din levering, og hvor den befinder sig samt modtage tracking link, så du kan følge med hele vejen.

Bestillingsfrist

Bestilling/afmelding og ændringer skal modtages og bekræftes af os senest mandage før kl. 24:00 for følgende levering.

 

Dørkode/Nøgler

Du har mulighed for at oplyse dørkode eller udlevere nøgle-sæt samt tilmelde dig (eller din opgang/ejendom) BeKey-systemet, så chauffører har adgang til din opgang. Greenwitch ApS eller underleverandører kan ikke tage ansvar for brugen af dette og vi kan ikke erstatte evt. bortkomne nøgler, udskiftning af lås eller andre lign. forhold/omkostninger forbundet med brug af nøgler/dørkoder/låsesystemer mv.