Fragt
Fragt af dine varer håndteres af vores fragt-leverandør, Gordon Delivery, hvor vi tilbyder levering til hovedddøren. Alt leveres i kølebiler. Som abonnent tilbyder vi billig fragt til kun 39 kr., og ellers er fragtprisen 59 kr. (inkl. moms).
Returkasser
Vi ønsker at passe så godt på miljøet som vi kan! Vi anvender derfor enten papkasser til enkeltkøb eller i visse regioner i landet. Alternativt anvender vi retur-termokasser i farverne; hvid, grå og sort. Disse termokasser er retur-kasser og skal stilles ud til chaufføren og dermed genanvendes. Der kan opstå termokasse-depositum eller gebyr ved manglende kasser på 25 DKK.
Tidsrum
Leveringen foregår lørdag (i tidsrummet kl. 9-18) samt søndag og mandag (i tidsrummet kl. 10-22).
2-3 dage inden levering modtager du en SMS fra Gordon Delivery med information om nærmere forventet tidsrum (på 1,5 timer), hvor dine varer vil leveres den følgende dag.
Vi ønsker altid at få leveringskasserne med retur til genbrug og sæt gerne eventuelle kasser fra tidligere leveringer frem til leveringen.
Ændringer til leveringsdag
Husk alle ændringer til din levering skal ske inden tirsdage 23.59, kontakt os hurtigst muligt såfremt du ønsker levering en anden dag end den normale eller leveret til en anden adresse.
Genlevering
Fragt af dine varer håndteres af vores fragt-leverandør, Gordon Delivery, hvor vi tilbyder første levering gratis til hovedddøren. Såfremt vi ikke kan få adgang til din bolig og aflevere dine varer, har du mulighed for at få en genlevering til 79 kr. Dette vil automatisk ske dagen efter. Alternativt, er der mulighed for at afhente dine varer direkte ude på vores kølelager i Hvidovre, hvor alle varer kommer retur, såfremt de ikke kan leveres. Husk alle ændringer til din levering skal ske inden tirsdage 23.59, kontakt os hurtigst muligt såfremt du ønsker levering en anden dag end den normale eller leveret til en anden adresse.
Postnummer-liste udenfor Storkøbenhavn:
3630, 4000, 4050, 4060, 4070, 4174, 4190, 4300, 4320, 4330, 4340, 4350, 4360, 4370, 4390, 2680, 2690, 4600, 4623, 4100, 4130, 4140, 4160, 4171, 4173, 4180, 4632, 4621, 4622, 4640, 4652, 4653, 4654, 4660, 4671, 4672, 4673, 4683, 4720, 4733, 4735, 4771, 4772, 4773, 4780, 4791, 4792, 4793, 4800, 4840, 4850, 4862, 4863, 4871, 4872, 4873, 4874, 4880, 4891, 4892, 4894, 4895, 4900, 4912, 4913, 4920, 4930, 4941, 4942, 4943, 4951, 4952, 4953, 4960, 4970, 4983, 4990, 4270, 4281, 4291, 4293, 4295, 4296, 4400, 4420, 4440, 4450, 4460, 4470, 4480, 4490, 4500, 4520, 4532, 4534, 4540, 4550, 4560, 4571, 4572, 4573, 4581, 4583, 4591, 4593, 4200, 4220, 4230, 4241, 4242, 4243, 4250, 4261, 4262, 4681, 4682, 4684, 4690, 4700, 4736, 4750, 4760
Postnummer-liste Århus og omegn:
8000, 8200, 8210, 8230, 8240, 8250, 8260, 8270, 8370, 8380, 8382, 8400, 8410, 8420, 8444, 8830, 8832, 8860, 8870, 8900, 8920, 8930, 8940, 8950, 8960, 8961, 8963, 8970, 8981, 8983, 8990, 9000, 9200, 9210, 9220, 9230, 9240, 9260, 9270, 9280, 9293, 9400, 9430, 9440, 9460, 9480, 9490, 9492, 9493, 9500, 9510, 9520, 9530, 9541, 9550, 9560, 9574, 9575, 7442, 7470, 8220, 8310, 8361, 8362, 8381, 8450, 8462, 8464, 8471, 8472, 8600, 8620, 8632, 8641, 8643, 8670, 8800, 8831, 8840, 8850, 8881, 8882, 8883, 7490, 7500, 7540, 7550, 7560, 7600, 7800, 7830, 7840, 7850, 7860, 7870, 8500, 8520, 8530, 8541, 8543, 8544, 8550, 8560, 8570, 8581, 8585, 8586, 9600, 9610, 9620, 9631, 9632, 9640, 9670, 9681, 7330, 7361, 7362, 8300, 8320, 8330, 8340, 8350, 8355, 8653, 8654, 8660, 8680, 8732, 8740, 8751, 8752, 8765, 8766, 7570, 7620, 7650, 7660, 7673, 7680, 7700, 7730, 7741, 7742, 7752, 7755, 7760, 7770, 7790, 7884, 7900, 7950, 7960, 7970, 7980, 7990, 9300, 9310, 9320, 9330, 9340, 9352, 9362, 9370, 9380, 9381, 9382, 9690, 9700, 9740, 9750, 9760, 9800, 9830, 9850, 9870, 9881, 9900, 9970, 9981, 9982, 9990
Du behøver ikke være hjemme under levering
Det er vigtigt du oplyser din korrekt fulde adresse samt tlf. nr. Du behøver ikke være hjemme under levering. Bor du i opgang, forsøger vi altid at komme ind og sætte den ved din hoveddør. Typisk lykkes dette ved, at naboer eller lign buzzer os ind. Hvis dette ikke lykkes, ringer vi til dig og forsøger at aftale alternativ levering. Hvis dette ej heller lykkes, tager vi kassen retur, hvor den skal afhentes fra vores kølelager og genleverer den dagen efter mod 1 x leveringsgebyr (79 kr.). Du kan ligeledes tilkøbe ekstra genleveringer, som du bedes koordinere med os hurtigst muligt. Vi kan ikke garantere adgang til alle ejendomme, såfremt en chauffør ikke kan få adgang, og vi tager ikke ansvar for brug af adgangskort, chips, nøgler mv.
Du vil undervejs modtage løbenede sms'er med status på din levering, og hvor den befinder sig samt modtage tracking link, så du kan følge med hele vejen.
Bestillingsfrist
Bestilling/afmelding og ændringer skal modtages og bekræftes af os senest mandage før kl. 24:00 for følgende levering.
Dørkode/Nøgler
Du har mulighed for at oplyse dørkode eller udlevere nøgle-sæt samt tilmelde dig (eller din opgang/ejendom) BeKey-systemet, så chauffører har adgang til din opgang. Greenwitch ApS eller underleverandører kan ikke tage ansvar for brugen af dette og vi kan ikke erstatte evt. bortkomne nøgler, udskiftning af lås eller lign. forhold/omkostninger forbundet med brug af nøgler/dørkoder.