Skip to content
OBS! Greenie #2 kan muligvis ikke leveres i ugerne 25, 26, 27 | Klik her for at læse mere →
OBS! Greenie #2 kan muligvis ikke leveres i
ugerne 25, 26, 27 | Læs mere →

Guide til Kundekonto

Sådan navigerer du på din nye kundekonto

Som eksisterende kunde kan du nu et og samlet sted håndtere dit abonnent. Start med at navigere til vores menupunkt ‘’Mit abonnement’’, hvor du efterfølgende vil blive bedt om at logge ind.

Login siden:

Har du ikke dit kodeord på stående fod, kan du få tilsendt et link til opdatering af dit kodeord ved at klikke på ‘’Glemt dit kodeord?’’.

Efter login, vil du have mulighed for at få et overblik dine tidligere ordre, samt den nuværende ordrestatus. 

Ønsker du at administrere dit abonnement, herunder afmelde, tilføje eller melde ferie kan du klikke på ‘’Administrér dit abonnement’’.

Du bliver nu omdirigeret til den nye kundeportal:

I menu’en har du en hurtig genvej til:

  • Kommende leveringer
  • Ordre historik
  • Leveringsoplysninger
  • Betalingsoplysninger.

Tip: Ønsker du at melde ferie, kan du gå til "KOMMENDE LEVERINGER" og herinde vælge de leveringer, du ønsker at udsætte (mere om dette senere).

Hvordan administrerer jeg mit abonnement?

Kundeportalen består af to områder: Dine aktive og evt. in-aktive abonnementer. Har du førhen haft et andet aktivt abonnement, kan du via nedenstående sektion gen-aktivere dit abonnement med et enkelt klik.

Ønsker du at redigere dit nuværende aktive abonnement(er), skal du klikke på ‘’rediger’’.

  1. Her angives, hvornår vi klargør din næste levering. Betaling sker altid hver tirsdag i ugen, og herefter gør vi din levering klar til levering fredag eller lørdag. Ændringer skal foretages senest mandage kl. 24:00.

  2. Her angives, hvor ofte din levering sker. Lige pt. tilbyder vi hos Greenwitch udelukkende levering på ugentligt basis.

  3. Her angives, hvilket produkt dit abonnement indeholder. Du kan adminsitrere og udskifte ved at klikke på ‘’>’’ knappen og udskifte til anden kasse.

  4. Ønsker du at springe næste levering over? Klik på den sorte knap angivet med ‘’Spring næste levering over’’. Ønsker du at springe flere leveringer over, anbefaler vi at du navigerer til menu punktet ‘’Kommende leveringer’’ og udskyder flere leveringer på en og samme tid.

  5. Her angives den email, vi anvender til kommunikation med dig.

  6. Ønsker du at opsige dit abonnement, gøres dette via denne knap. Afmelding skal ske senest mandage før kl. 24:00.

  7. Ønsker du at tilføje flere smoothie kasser til dit nuværende abonnent, kan du i denne sektion tilføje yderligere Smoothie kasser til dit eksisterende abonnement.